Tuesday, July 21, 2009

EKSKLUSIF...CUBA TEKA SIAPA DIA?


Segmen Cuba Teka Siapa Yang Kena....


Alooooooooo....
Ini merupakan satu slot baru dalam blog sukareONEbeaufort.. so selamat menonton...

Team Video Bootaq akan membuat satu paparan...Tugasan anda hanya perlu meneka siapa yang berbaju merah berseluar jeans biru.

Sebelum itu Team Video Bootaq mohon maaf sebab visualnya kurang memuaskan...gambar 'candid' la katakan....

Perhatikan betul2....



Tidak jelas? xpa ni ada lagi....


Ada lagi ni...cuma aku x pastila sama ada dia ni ajar menari atau pun ajar sepak takraw...mungkin juga dia ajar tomoi..



Orait...tu ja videonya, dah dapat teka ka? Nak pembayangnya...ok nah..


1. Hensome

2. Bermisai

3. Berperut cumil...


Cepat bagi jawapannya....

Untuk yang mengata aku jadi spy baik kamu tegok video ni betul2 baru cakap kat aku apa yang aku spy...kalau aku spy ko punya penari buat apa aku rakam cuma orang yang berbaju merah tu ja baik aku rakam keseluruhan ptarian kamu kalau aku mau spy..apa la gunanya aku mau jadi spy xda faedahnya baik aku balik rumah makan nasi lagi bagus...lagi pun buat apa kamu takut kalau kamu betul2 baik...pastikan dulu kebenaran baru tuduh orang...tq

Jumpa lagiiiiiiiii.......

19 comments:

Anonymous said...

Perhatian kepada mereka yang tuduh aku sebagai pengintip...

SILA PERHATIKAN VIDEO TERSEBUT BAIK - BAIK SEBELUM KAMU TUDUH SAYA...

MEMENG!!!!!KITA SAMA - SAMA SUKARELAWAN TAPI TAK PERLULAH KO CERITA SATU DUNIA MENGENAI HAL ITU. MATLEN TIDAK PERLU TAHU PEKARA ITU. DIA TIADA KENA MENGENA PUN APA YANG KAU TIDAK PUAS ATI DENGAN AKU...AKU PERNAH KACAU KAU KA???????????????????

ADI

Anonymous said...

itu mcm urang asli ja tue..lalalala

Anonymous said...

aikkk...
knapa tu adi?...
ada prblm ka......
uhhh....
marah pla itu...
bah....

jerawat batu
putatan

Anonymous said...

aku memang marah pada orang ni...aku cabar dia masuk blog ini lepas tu bg tau apa yg aku spy dlm video tu....

adi

Anonymous said...

alala..c kahar lah..hahaa

Anonymous said...

aku x cam lah mukanya...tapi aku kenal perutnya...dalam dunia ni cuma ada satu orang saja yang berperut seperti tu...hahahahahaha

Anonymous said...

kahar x ku sangka ko jadi guru tari...

hahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

singit bah video ni,x brapa jelas

Anonymous said...

naseb bek c kahar nda jd aw-aw..hahahahaha

Anonymous said...

Kamu tau ka c kahar tu dulu bekas penari kebudayaan kalau kamu mau belajar pun boleh.. shuffle lg cun..tidak nampak tu kaki dia...tapalicuk..eeeeeehhhh

beruang man

Anonymous said...

uit..kmu nda pnh ka nmpk c kahar jd auw2..??aku penah owh..time program d binsuluk dlu.wawawa...body cun mcm pompuan owh..beal!!kalo ko ada gmbr 2 ko kc tgk dlm blog eh...dgn gmbrmu skali la..hahahah..jgn mau cover line plak...lalalala..

LieyzaSfi
kazumaAzuma

Anonymous said...

dulu d binsuluk ms c beal jd pmpuan btl2 sbijik cm ex pegawai dia dl y pmpuan 2..hahahaahaha...kn..kn..kn...

c kahar cm kaberet pondan y perut boroi..hehehehe..

Anonymous said...

dulu d binsuluk ms c beal jd pmpuan btl2 sbijik cm ex pegawai dia dl y pmpuan 2..hahahaahaha...kn..kn..kn...

c kahar cm kaberet pondan y perut boroi..hehehehe..

Anonymous said...

kimbetz kamu..hahaha..

Anonymous said...

hooii..apa ckp nama aku tu ar..jan ba kamu pecah rahsia..hahahaha

BeLL stUFF co Ltd

Anonymous said...

bida jua c boroi ni menari..hahahahahaa

Anonymous said...

kwan2, c kahar ni dulu jurulatih tarian, sbb tu dia pandai menari nasib baik nda jd mcm c joe mcm gmbr di atas tu..hahahaa

Anonymous said...

kahar, 2x suda ko kana buli d blog ni..hahahaa

Anonymous said...

x sangka boroi pn jguh tarian rupanya