Friday, October 2, 2009

SUKARELAWAN JAYAKAN PROGRAM JOM BANTERAS VANDALISME


Bersama membanteras vandalisme..............

Salam Sukarelawan,

Hari ini, 02 Oktober 2009, Sukarelawan Bahagian Beaufort dengan kerjasama Kelab Rakan Muda Beaufort (KRMB) telah menjalankan satu program tanggungjawab sosial kepada masyarakat iaitu Program Jom Banteras Vandalisme. Program yang mendapat sokongan daripada komuniti Rakan Muda dan komuniti laman blog Kami Anak Malaysia (http://www.kamianakmalaysia.blogspot.com/) ini telah berjalan dengan jayanya. Usaha untuk memulihkan tembok berhadapan KFC Pekan Beaufort yang dicemari dengan vandalisme akhirnya berjaya dipulihkan menerusi program ini.




Atas dasar rasa prihatin dan juga tanggungjawab kepada masyarakat maka sekumpulan sukarelawan dan juga wakil dari komuniti laman blog KAMI ANAK MALAYSIA telah berusaha untuk membersihkan hasil vandalisma "mamat rock jiwa kacau" yang telah mencacatkan hasil seni grafiti yang telah diusahakan oleh sekumpulan anak muda yang berkaliber dan berbakat dalam bidang seni.



Walaupun dengan peralatan yang terhad, saudara Kahar Buntak, Syed Muhd Alqap dan juga Suardi Kadir telah sama-sama bergotong-royong membersihkan vendalisma tersebut. Tahniah kepada mereka bertiga. Semoga usaha ini menjadi contoh kepada semua sukarelawan lain...


SEBELUM DAN SELEPAS.......
Beginilah Hasil Program Jom Banteras Vandalisme.........


1 comment:

Anonymous said...

usaha yang murni, teruskan usaha kalian..

yang melihat